fredag 20. januar 2012

Avgjørelsen!

Da fødselen var godt i gang, og klokken hadde bikket 12 om natten fikk vi se på facebook at valpefødsel var i gang, mens vi nippet til vinen.....
Da kom den aller første tanken- skulle vi nå vurdere for alvor å skaffe valp? Jeg hadde allerede en forkjærlighet for denne rasen, Arnt hadde så smått begynt å tenke seg et liv med hund, jeg har erfaringen...... hvorfor ikke?!
Arnt tegnet en tegning av hvordan den ideelle hunden sånn ca skal se ut......
Jeg så med en gang at dette passet jo perfekt til rasen! ;-)

Vi ble enige om å tenke litt mer på det, særlig fordi Arnt ikke har hatt hund før og at det var viktig for meg at begge ønsket dette. Vi hadde jo snakket om hund en stund, men nå ble det plutselig ramme alvor! ;-)

Det ble mye hundeprat i de påfølgene dagene- navn ble tilslutt et tema! Da jeg var på jobb fikk jeg melding fra Arnt med hans navneforslag: Salsa!
Det traff med en gang hos meg, og etter noen meldinger frem og tilbake kom det tilslutt en jeg håpet på "SOLGT! :-)))"

Tjoho! Vi skal få hund!! :-)))

Melding til sverige med en gang- og bestilling av den ene tispa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar